Hei hei hei

Astazi m-a apucat dorul de scris… Am citit un blog nou si m-a apucat dorul de scris.

Nu am mai scris din lipsa de timp. Dar am multe noutati 🙂 Toate numai bune… Job nou, titulatura noua, si multi oameni noi si frumosi in viata mea. Le voi multumi pentru existenta si pentru ca imi fac viata mai frumoasa.

Cea mai noua experienta legata de viata de mama si sotie o reprezinta inceputul activitatii scolare, cumva, mai degraba pre-scolare… Pitica mea a inceput gradinita. Sunt bucuroasa, pentru ca nu a fost reticenta, pentru ca pare sa ii placa de „Doamna Elena” si pentru ca merge cu cel mai mare drag la gradi atunci cand are dansuri.

Trezitul dimineata e o alta poveste… Una mai neplacuta, pe care nu o voi expune in postul acesta pozitiv :).

De curand am vizitat din nou si Ferma animalelor si m-am bucurat sa vad un exemplu de afacere prospera… Dupa ce in ultimii 2 ani am devenit clienti fideli, am putut admira un loc frumos care nu numai ca a rezistat, dar s-a extins. Dragut, si ma face sa ma intorc mereu cu placere. Ne place la toti trei, cu atat mai bine.

In mare, cam astea sunt noutatile mele… Desi am vrut sa am un fel de jurnal, vad ca e mai mult un… „anual” …  🙂 🙂

2 gânduri despre “Hei hei hei

Lasă un comentariu