La multi ani

Azi e ziua ta, draga mamasisotie. Acum un an, pe vremea asta, dadeam drumul imaginatiei si incepeam sa imi expun gandurile si experienta. Nu stiu cate mamici s-au informat de aici, nu stiu cati pitici au papat mai bine datorita retetelor mele, nu stiu cate burtici sunt mai sanatoase datorita sfaturilor mele.

Dar stiu sigur ca mai multe persoane fac acum iaurt in casa, mai multi pitici intampina iarna cu imunitatea ridicata si mai multe carucioare folositoare si-au gasit stapan datorita sfaturilor mele. Astea sunt posturile mele cele mai populare. SI daca numai un copil e mai fericit datorita mie, ma declar pe deplin multumita.

Iti multumesc, cititorule draga, pentru interesul acordat !Image

2 gânduri despre “La multi ani

Lasă un răspuns

