Update la un post mai vechi

Aici https://mamasisotie.wordpress.com/2012/04/18/cum-sa-tratezi-constipatia/ vorbeam despre constipatie, problema Ioanei cu care ma confrunt inca de la inceput…

Ei bine, am fost la medic; problema noastra este cronica; nu are rezolvare in timp, nu se opereaza, ba mai mult, exista oameni care traiesc cu problema asta toata viata, fara sa stie ca e atat de grav sau … permanent.

Ioana are o bucla in intestin; acolo unde ar trebui sa mearga catre anus, intestinul se prelungeste; bucla asta e posibil sa aiba chiar si un metru; asa incat, greu de crezut ca se va destinde vreodata; solutii miraculoase nu exista; numai un pic de ordine in regimul alimentar si ceva siropel/medicatie laxativa care isi schimba denumirea, cantitatea sau densitatea, pe masura ce inaintam in varsta.

De evitat: morcovul si orezul; bananele, afinele, coarnele si semintele de orice fel; painea alba si derivatele ei (grisine, sticksuri, covrigei, covrigi tip brezel); branza proaspata de vaci, telemeaua slaba si cascavalul. Ca si siropel, pentru varsta noastra, Duphalac, se elibereaza numai pe baza de prescriptie medicala.

Greu de digerat permanenta acestei situatii, dar o usurare fata de sentimentele mele cum ca as gresi grav si persista intr-un anume sens… Parca asteptam sa mi se spuna: apa pe care o folositi ii da starea asta… cum de nu v-ati gandit??? E bine sa stim cu ce avem de-a face; si cu cat mai devreme descoperim situatii de genul asta, cu atat mai usor putem stabili niste reguli si sa ne tinem de ele !!!

Sanatate maxima sa fie !!!

4 gânduri despre “Update la un post mai vechi

  1. Imi pare rau Geo de asemenea vesti!
    Si eu am probleme cu constipatia si stiu ca e o problema nasoala, care induce alte probleme…
    Eu sunt sigura ca Ioana va fi ok pe termen lung! Va invata ce sa manance ca sa o ajute si va fi bine

    • da, nu e nicio parere de rau, crede-ma; eu sunt multumita si impacata ca stiu despre ce e vorba!!!!! si regimul deja il tinea; mai putin covrigeii si tot ce tine de painea alba; ne educam si in sensul asta 🙂

  2. Buna ziua, as vrea sa stiu la cat timp iese Ioana afara si cum? in sensul ca baietelul meu de 1 an si 1 luna are acelasi lucru, iar de la 4 luni nu mai face singur caca, deloc. S-a rezolvat intr-un timp, pe la 9 luni can l-am pus la olita, insa acum iar nu mai face nici singur, iar la olita ff rar, adica cam la 2 zile. Insa are burtica plina de gaze si tare si e marait tot timpul, iar in timpul noptii se trezeste plangand si se simte cum ii borboloseste burtica. Va multumesc.

    • Buna ZIua,
      Ioana iese afara zilnicș daca nu iese, a doua zi o ajut cu microclisma; la ea nu am intalnit problema cu gazele, numai ca are burtica mai umflata si mai tare.
      In schimb face tare, deshidratat, uscat, cu foarte mare greutate, cu transpiratii… neplacut tare
      Mult succes si sanatate

Lasă un răspuns

