Lia, Ceci si Cristina

Acum un an pe vremea asta plecam la Bran, la o intalnire cu mamici, pitici si tatici; pe fete le-am cunoscut pe forum. Am intrat pe forum cam de cand am aflat ca sunt insarcinata si mi s-au dezvaluit fetele rand pe rand; ne-am cunoscut, atat cat se poate in lumea asta virtuala si am pus de-o intalnire.

Nu a fost foarte greu, pentru ca Lia mi-e si vecina si a fost mai usor sa decidem, stiind ca vom fi cel putin impreuna. Iar Ceci si Cristina s-au dovedit a fi super fete, cu super bebici si super soti.

Am petrecut un week-end prelungit pana la urma, am ramas si duminica; a fost un week-end de dezmat, e drept, era ceva mai usor pe vremea aia, copiii nu mergeau singuri, asa ca am putut si sa mai stam de vorba; acum cred ca altfel ar sta lucrurile, probabil noaptea nu am mai dormi… Barbatii s-au ocupat de gratare, mamicile de organizare si copiii de entertainment. S-au legat prietenii si amintiri frumoase.

Intre timp, Cristina mai asteapta un bebe, probabil se dovedeste a fi cea curajoasa intre noi; Ceci a scapat de pampersii lui Raul, care se dovedeste a fi cel mai fasnet copilas din cati cunosc eu, cel putin; Lia e business woman; iar eu… vi le povestesc aici pe toate…

Zi buna, fetelor si ma bucur ca v-am cunoscut!!!!

Această prezentare necesită JavaScript.

PS: Am cunoscut-o si pe Naty si minunea ei cea mica intr-o scurta vizita, pentru care ii multumim din sufletel !!!