7 ani

Daca tot am vorbit despre aniversari… Mi-am amintit ca ieri am implinit 7 ani de cand m-am angajat la cel mai longeviv post al meu – redactor la Anuntul Telefonic, respectiv Ghidul Serviciilor.

1 Februarie 2005 este ziua care a schimbat fata pietei muncii in ochii mei; am inteles multe, am trecut peste multe si am intalnit oameni multi, din cele mai varii categorii.

Cand esti nou si tanar, multi te iau in ras, au senzatia ca nu vei fi niciodata la fel de bun ca ei; se comporta ca atare si se simt amenintati cand incepi sa ridici putin capul; cei mai destepti dintre ei, te prefera aliat si prieten, dar pana ajungi acolo… e mult; unii iti dau in cap din prima si spera sa nu te mai ridici in veci; astia sunt prostii care se bucura cand dispari din peisaj!!! Sunt de toate felurile si aici, ca peste tot, dar astia sunt ai mei.

Multumesc, cu drag: Sorin Petcu, Laura Giurumescu, Lucian Iordache (el a parasit primul corabia), Silvia Marinescu, Vanda Lucescu, Catalin Taloi; si, evident, multumesc Lucia Ene, fara de care nimic nu ar fi fost posibil…

La multi ani, Mario

Mario este baietelul prietenei mele Lucia.

De cand o cunosc pe Lucia??? Pai… demult… Din 1995, de cand am intrat la liceu; am descoperit cu stupoare ca ne asemanam din multe puncte de vedere, printre care si ziua noastra comuna de nastere; ne si deosebesc multe; per ansamblu ne intelegem bine; chiar daca nu ne auzim la telefon cu lunile, chiar daca nu ne vedem cu lunile, suntem ok… Cel putin asa mi se pare mie.

Lucia imi spune mereu ca o sun sau o caut pe messenger numai cand e abatuta, sau simte nevoia sa vorbeasca cu cineva; daca nici asta nu e telepatie… nu stiu ce sa mai zic… Si ea ma contacteaza pe mine destul de des in momentele in care simt nevoia unui prieten apropiat. Cred ca asta inseamna o prietenie adevarata: desi nu te vezi zilnic, desi nu vorbesti saptamanal la telefon, atunci cand o faci, nu simti nevoia sa faci reprosuri.

Gasesc azi, la implinirea frumoasei varste de 6 anisori, ca trebuie sa iti urez tot ce e mai bun pe lume, dragul meu Mario; iti doresc sa ai parte de sanatate, in primul rand, ca de restul au grija mami si tati; iti mai doresc sa ai parte de un dram de noroc; si iti mai doresc sa cresti frumos si sa intelegi lumea in care vei ajunge sa traiesti !!!

Cu drag…